شهدای ما تأسی‌کنندگان مکتب حسینی‌اند
  • 6 تیر 1404
  • شناسه : 85188
    بازدید 61
    9

    دامغان- مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان سمنان با تأکید بر شکست توطئه‌های دشمن در جنگ ۱۲ روزه اخیر، گفت: شهدای ما وارثان راستین مکتب سیدالشهدا(ع) هستند.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محسن فاطمی نیا بعدازظهر جمعه در آئین بیست و نهمین یادواره ۱۳ شهید گلگون کفن روستای تویه رودبار دامغان به میزبانی مسجد جامع این روستا، ضمن تجلیل از مقام رفیع شهدا اظهار داشت: دشمن در جنگ ۱۲ روزه بر علیه ایران به دنبال ایجاد انشقاق بین مردم و نظام بود که با مقاومت و ایستادگی ملت بصیر و آگاه ایران روبرو شد و تن به آتش بس ذلت بار داد.

    وی خاطر نشان کرد: شهدای حادثه اخیر، همچون دفاع مقدس و دفاع از حرم در مقابل دشمنان و زیاده خواهان ایستادند و با شهادت خودشان بار دیگر درس عزت و اقتدار و پیروی از مکتب سیدالشهداء را به ما آموختند.

    مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان سمنان با تاکید بر اینکه ملت ایران باید مقوله دشمن شناسی؛ دشمنان خودی و نفوذی‌ها را بیش از گذشته بشناسند و باور داشته باشند افزود: ملت ایران با عنایت امام زمان (عج) و تأسی از فرامین رهبری و فرماندهی کل قوا توانستند در مقابل دشمنان پیروز و سربلند بیرون بیایند و دشمن را زمین‌گیر کنند.

    وی گفت: جمهوری اسلامی ایران دارای موفقیت‌های خوبی در طی چهل و هفت سال از عمر خود به دست جوانان این مرز بوم در بحث انرژی هسته‌ای و سلول‌های بنیادین به دست آورد و بدرخشد و این موفقیت و توان جمهوری اسلامی ایران است که دشمنان ما را عصبانی کرد و دست به حماقت زدند و بار دیگر شکست را تجربه کردند که فهمیدند نمی‌توانند در مقابل ملت ایران مقاومت و ایستادگی کنند.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    1 × دو =