ریابکوف: اگر بگوییم برنامه هسته‌ای ایران از بین رفته، اغراق کرده‌ایم
  • 6 تیر 1404
  • شناسه : 85295
    بازدید 45
    5

    معاون وزیر خارجه روسیه اعلام کرد: حملات اسرائیل و آمریکا به برنامه هسته‌ای ایران آسیب رسانده است؛ اما اگر بگوییم برنامه هسته‌ای ایران به طور کامل از بین رفته است، اغراق کرده‌ایم.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری مهر، سرگئی ریابکوف معاون وزیر خارجه روسیه امروز جمعه در مصاحبه با الجزیره اعلام کرد: حملات اسرائیل و آمریکا به برنامه هسته‌ای ایران آسیب رسانده است؛ اما اگر بگوییم برنامه هسته‌ای ایران به طور کامل از بین رفته است، اغراق کرده‌ایم.

    معاون وزیر خارجه روسیه در این خصوص گفت: هر قدر هم که حملات علیه برنامه هسته‌ای ایران شدید باشد، دانش و تصمیم‌گیری سیاسی را نمی‌توان از بین برد. اسرائیل باید با پیوستن به پیمان منع گسترش سلاح‌های هسته‌ای NPT، گامی مهم بردارد.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    6 − 3 =