اصلاح ساعات کاری ادارات استان هرمزگان از ۷ تیرماه
  • 6 تیر 1404
  • شناسه : 85353
    بازدید 64
    9

    بندرعباس – معاون استاندار و دبیر شورای اداری استان هرمزگان، از اصلاح ساعات کاری دستگاه‌های اجرایی استان از تاریخ ۷ تیرماه تا اطلاع ثانوی خبر داد.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری مهر، محسن خاکی نهاد افزود: پیرو اطلاعیه سازمان اداری و استخدامی کشور مبنی بر بازگشت ساعات کار دستگاه‌های اجرایی به روال عادی و با موافقت استاندار محترم، ساعات کاری کلیه دستگاه‌های اجرایی موضوع ماده (۵) قانون مدیریت خدمات کشوری، بانک‌ها، بیمه‌ها، شهرداری‌ها، مؤسسات و نهادهای عمومی غیردولتی از ساعت ۰۷:۰۰ صبح تا ۱۳:۰۰ ظهر تعیین و ابلاغ می‌گردد.

    معاون استاندار هرمزگان با تأکید بر لزوم صرفه‌جویی و کاهش مصرف انرژی خاطرنشان کرد: سایر موارد مندرج در ابلاغ شماره ۱۹۰۲۹/۴۴/۹۲ مورخ ۰۴/‏۰۴/‏۱۴۰۴‬ به قوت خود باقی است و دستگاه‌های اجرایی استان موظف به رعایت مفاد ابلاغیه در ساعات اعلامی هستند.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    18 + 8 =