شبکه عبری: تل‌آویو و دمشق توافقنامه عادی‌سازی روابط امضا می‌کنند
  • 7 تیر 1404
  • شناسه : 85436
    بازدید 45
    6

    یک شبکه صهیونیستی اعلام کرد که تل آویو و دمشق قبل از پایان سال جاری میلادی توافقنامه عادی سازی روابط امضا خواهند کرد.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، شبکه صهیونیستی آی ۲۴ نیوز به نقل از یک منبع سوری مدعی شد که تل آویو و دمشق قبل از پایان سال ۲۰۲۵ توافقنامه عادی سازی روابط امضا خواهند کرد.

    وی افزود: بر اساس این توافق اسرائیل به صورت تدریجی از تمام خاک سوریه که بعد از دسامبر ۲۰۲۴ اشغال کرده از جمله جبل الشیخ خارج می‌شود.

    لازم به ذکر است که رژیم تروریستی الجولانی از زمان براندازی نظام بشار اسد تاکنون هیچ موضع گیری خاصی در برابر اشغالگری‌ها و تجاوزات تل آویو علیه سوریه اتخاذ نکرده است.

    این در حالی است که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی صدها بار مواضع مختلف سوریه را بمباران کرده‌اند.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    2 × سه =