«لیبرمن»: جنگ با ایران برای تل‌آویو با تلخی تمام شد
  • 7 تیر 1404
  • شناسه : 85450
    بازدید 55
    5

    وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی گفت که جنگ با ایران برای تل آویو با تلخی تمام شد.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، آویگدور لیبرمن وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی اذعان کرد: جنگ با ایران با طعم تلخی تمام شد.

    وی اضافه کرد: این جنگ بدون توافق به پایان رسید و همین مسأله برای ما تلخ است.

    لیبرمن پیشتر نیز گفته بود: آتش بس بدون توافق مشخص، ما را طی دو یا سه سال آینده و در شرایطی بسیار بدتر به جنگی دیگر خواهد کشاند.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    1 × 2 =