برداشت لیموترش از باغ‌های بخش شمیل هرمزگان آغاز شد
  • 7 تیر 1404
  • شناسه : 85504
    بازدید 65
    8

    بندرعباس- برداشت لیموترش از ۲۵۰ هکتار باغ‌های بخش شمیل شهرستان بندرعباس آغاز شد.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری مهر، مریم فامیل رئیس مرکز جهاد کشاورزی بخش شمیل پیش بینی کرد: تا پایان فصل برداشت بیش از سه هزار و ۷۰۰ تن لیموترش از باغ‌های این بخش برداشت شود که ۵ درصد کمتر از مدت مشابه پارسال است.

    مریم فامیل گفت: شرایط آب و هوایی، کاهش نزولات جوی و منابع آبی استان، علت کاهش برداشت محصول است.

    وی عنوان کرد: برداشت لیمو ترش در این بخش تا پایان شهریور ادامه دارد.

    فامیل افزود: ارقام کشت شده از نوع محلی و لیسبون است.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    سه − 2 =