برخورد با ۱۷ متخلف شکار و صید در مازندران
  • 7 تیر 1404
  • شناسه : 85576
    بازدید 268
    10

    ساری – رئیس اداره یگان حفاظت محیط زیست مازندران گفت: طی یک هفته گذشته با ۱۷ متخلف شکار و صید در استان برخورد شد.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری مهر، عباس زارع از شناسایی و برخورد با ۱۷ متخلف شکار و صید در این مدت خبر داد و گفت: طی این عملیات‌ها، ۵ رشته دام ماهیگیری، یک عدد قلاب ماهیگیری از نوع لنسر، قفس‌های مخصوص صید پرنده سهره، پنج قبضه اسلحه شکاری، دو قبضه اسلحه بادی از نوع PCP، و بیش از ۵۰۰ عدد انواع گلوله و فشنگ چهارپاره و ساچمه در شهرستانهای آمل، ساری، نور و اداره پارک ملی کیاسر، کشف و ضبط شد.

    وی افزود: در بازرسی‌ها و گشت‌های صورت‌گرفته همچنین ۳۹ قطعه ماهی قزل‌آلای خال‌قرمز، لاشه یک رأس مرال ماده، دو رأس گراز و یک رأس کل وحشی نیز کشف شد که نشان‌دهنده اهمیت استمرار حضور میدانی نیروها در مناطق تحت مدیریت است.

    رئیس اداره یگان حفاظت محیط زیست مازندران ضمن قدردانی از تلاش شبانه‌روزی محیط‌بانان در پاسداری از میراث طبیعی استان، بر برخورد قاطع با متخلفان تأکید کرد و از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف زیست‌محیطی، مراتب را از طریق سامانه تلفنی ۱۵۴۰ به اداره‌کل اطلاع دهند.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    14 + 10 =