وزیر خارجه کوبا: اسرائیل تلاشهای صلح خاورمیانه را تهدید می کند
  • 7 تیر 1404
  • شناسه : 85699
    بازدید 45
    8

    وزیر خارجه کوبا از رژیم صهیونیستی به عنوان تهدید کننده امنیت منطقه نام برد و حملات جدید این رژیم به جنوب لبنان را محکوم کرد.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، برونو رودریگز وزیر خارجه کوبا به موضع گیری ضد صهیونیستی پرداخت.

    وی افزود: ما بمباران جدید جنوب لبنان از سوی اسرائیل را محکوم می کنیم و آنرا ناقض آتش بس و قانون بین المللی می دانیم که موجب جان باختن و آوارگی شماری می شود.

    وزیر خارجه کوبا با اشاره به تداوم اقدامات ددمنشانه رژیم صهیونیستی در منطقه، بیان کرد: اسرائیل با مصونیت از مجازات به اقدامات خود ادامه می‌دهد و دائماً تلاش‌های صلح در خاورمیانه را تهدید می‌کند.

    گفتنی است که پیش از این نیز وزیر امور خارجه کوبا در پیامی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: اسرائیل به بهانه واهی دفاع از خود به ایران، یعنی بیش از ۲ هزار کیلومتر دورتر، حمله کرده است. رژیم صهیونیستی با زیر پا گذاشتن اصول منشور سازمان ملل و قوانین بین‌المللی، به غیرنظامیان و مطبوعات ایرانی حمله می‌کند. همدستان و متحدانش با استاندارد دوگانه سکوت کرده و از جنایت جدید آن حمایت می‌کنند.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    15 − دو =