بی‌احتیاطی گردشگران بلای جان درختان اورس شد؛مهار آتش در چهارباغ شاهرود
  • 7 تیر 1404
  • شناسه : 85926
    بازدید 50
    8

    شاهرود- رئیس اداره منابع طبیعی شاهرود از مهار آتش‌سوزی در منطقه چهارباغ خبر داد و گفت: متأسفانه چندین درخت اورس ارزشمند چندصدساله بر اثر بی‌مبالاتی گردشگران طعمه حریق شد.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    علی اکبر عباسی راد در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه در پی وقوع حریق در منطقه چهار باغ، نیروهای حفاظتی منابع طبیعی به محل مورد نظر اعزام شدند، ابراز داشت: حریق در محدوده حفاظت‌شده محیط زیست گرگان اتفاق افتاده بود.

    وی با بیان اینکه فرماندار شاهرود بلافاصله در محل حضور یافت، افزود: با مدیریت لازم و همکاری دهیاری و شورای اسلامی روستای چهارباغ از بروز بحران پیشگیری شد.

    رئیس اداره منابع طبیعی شاهرود با اشاره به اینکه این حریق به واسطه بی‌مبالاتی چند گردشگر اتفاق افتاد، ابراز داشت: این حریق محدوده ۸۰۰ متری را کاملاً از بین برد.

    عباسی راد با بیان اینکه چند اورس منطقه به صورت کامل سوخت، تصریح کرد: حریق ساعت ۱۳ شروع شد و تا ساعت ۱۸ عصر ادامه یافت.

    وی افزود: با توجه به وزش باد شدید در منطقه، اکیپ برای شب‌مانی در محل حریق با تجهیزات لازم مستقر شدند.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    دو × 1 =