متهمین تیراندازی به محیط بان فاریابی دستگیر شدند
  • 7 تیر 1404
  • شناسه : 85959
    بازدید 50
    9

    کرمان- سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان کرمان از دستگیری متهمین تیراندازی به یک محیط‌بان در منطقه فاریاب استان کرمان خبر داد.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری مهر، محسن جعفری نژاد بسطامی، شامگاه شنبه با اشاره به دستگیری متهمین تیراندازی به محیط‌بان هومن لر محمدحسنی در منطقه فاریاب استان کرمان گفت: بر اساس گزارش واصله به مأمورین محیط زیست فاریاب، محیط‌بانان به یک خودروی سواری پژو ۴۰۵ که حامل پنج نفر بوده مشکوک شده که طی عملیات ایست و بازرسی دو نفر از سرنشینان از خودرو پیاده و متواری می‌شوند که پس از تعقیب مسافتی، متأسفانه یکی از افراد اقدام به شلیک مستقیم به پای یکی از محیط‌بانان کرده و سایر افراد نیز متواری می‌شوند.

    وی افزود: در این مأموریت محیط‌بان هومن لر محمدحسنی از ناحیه پا دچار آسیب ناشی از اصابت گلوله شده و به مراکز درمانی منتقل می‌شود.

    جعفری نژاد، ادامه داد؛ طی بررسی‌های به عمل آمده و اقدام فنی و پلیسی، فرماندهی انتظامی شهرستان فاریاب، سه تن از متهمین پرونده را دستگیر و روند قضائی و پیگیری پرونده ادامه دارد.

    به گفته سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان کرمان، محیط بان لر محمد حسنی تحت عمل جراحی قرار گرفته و حال عمومی وی خوب است.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    6 − 5 =