امنیت حاصل وحدت و همدلی میان مردم و حافظان نظم است
  • 8 تیر 1404
  • شناسه : 86762
    بازدید 61
    10

    بوشهر- فرماندار کنگان گفت: امنیت، حاصل وحدت و همدلی میان مردم و حافظان نظم است.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرنگار مهر، غلامحسین زیبا یکشنبه شب با حضور میدانی در ایستگاه‌های ایست و بازرسی، ضمن گفتگو با نیروهای بسیجی و انتظامی، از مجاهدت‌های شبانه‌روزی آنان برای تأمین امنیت مردم تقدیر کرد و گفت: امنیت، حاصل وحدت و همدلی میان مردم و حافظان نظم است؛ قدردان این سرمایه گران‌بها هستیم.

    وی با تأکید بر نقش بی‌بدیل همراهی مردم با نیروهای انتظامی، افزود: مشارکت مردمی نه‌تنها پشتیبان نیروهای عملیاتی است، بلکه پشتوانه‌ای ارزشمند برای امنیت پایدار در منطقه محسوب می‌شود.

    فرماندار کنگان در پایان با اشاره به ایام محرم، بر آمادگی کامل دستگاه‌های مرتبط برای تأمین نظم و آرامش در مراسم عزاداری تأکید کرد.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    ده + 17 =