هراس آمریکا از حملات سایبری ایران
  • 9 تیر 1404
  • شناسه : 87253
    بازدید 33
    6

    نهادهای اجرای قانون در آمریکا درباره تداوم حملات سایبری ایران به زیرساخت‌ها و شبکه‌های این کشور به‌ویژه شرکت‌های مرتبط با رژیم صهیونیستی هشدار دادند.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، شبکه «ای بی سی» به نقل از نهادهای اجرای قانون در آمریکا هشدار داد که گروه‌های سایبری وابسته به ایران و هکرها ممکن است به فعالیت‌های مخرب خود ادامه دهند و تجهیزات و شبکه‌های آمریکایی را هدف قرار دهند.

    این شبکه آمریکایی در ادامه گزارش خود افزود که شرکت‌های صنایع دفاعی، به ویژه شرکت‌هایی که با اسرائیل در ارتباط هستند، با خطر فزاینده روبرو هستند.

    وزارت امنیت داخلی آمریکا نیز پیشتر هشدار داده بود که به‌دنبال تنش‌های میان ایران، آمریکا و اسرائیل، احتمال وقوع حملات سایبری از سوی هکرهای ایران افزایش یافته است.

    رسانه‌ها همچنین اعلام کرده‌اند که در روزهای گذشته بانک‌های آمریکایی، پیمانکاران دفاعی و شرکت‌های نفتی هدف حملات سایبری مرتبط با ایران قرار گرفته‌اند.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    پنج + 17 =