اجرای طرح جمع آوری معتادان پرخطر در علی آبادکتول
  • 10 تیر 1404
  • شناسه : 87666
    بازدید 58
    9

    علی آباد- فرمانده انتظامی علی آباد کتول از اجرای طرح آرامش و جمع آوری ۲۵ معتاد پرخطر در این شهرستان خبر داد.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حسین نوروزی اظهار کرد: طرح جمع آوری معتادان پر خطر و مبارزه با سوداگران مرگ به منظور افزایش احساس امنیت برای شهروندان و سالم‌سازی محیط شهری در شهرستان اجرا شد.

    فرمانده انتظامی علی آباد کتول گفت: در راستای این طرح از ابتدای تیرماه سال جاری تعداد ۲۵ نفر معتاد متجاهر از سطح شهرستان جمع‌آوری و تحویل مراکز بازپروری شدند.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    بیست − شانزده =