همشهریان از واگذاری سیم‌کارت و کارت بانکی به اتباع خارجی خودداری کنند
  • 10 تیر 1404
  • شناسه : 87671
    بازدید 52
    10

    گرگان- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: همشهریان از در اختیار گذاشتن سیم‌کارت یا کارت بانکی خود به اتباع خارجی اکیداً خودداری کنند.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری مهر، محمد حمیدی در نشست کمیسیون تخصصی ساماندهی اتباع خارجی با اشاره به جنگ ۱۲ روزه اخیر با رژیم صهیونیستی، بر لزوم استفاده از شرایط ایجادشده برای ساماندهی و طرد حداکثری اتباع غیرمجاز تأکید کرد.

    وی افزود: حضور غیرقانونی برخی اتباع خارجی بستر سوء‌استفاده دشمنان را فراهم خواهد کرد؛ باید با هم‌افزایی همه دستگاه‌ها از جمله نهادهای نظامی، انتظامی، اطلاعاتی و اداره‌کل امور اتباع، در این مأموریت ملی همکاری مؤثر داشته باشیم.

    حمیدی با تأکید بر حفظ کرامت انسانی اتباع خارجی گفت: اکثریت این افراد، انسان‌های شریفی هستند که مجبور به مهاجرت شده‌اند و جمهوری اسلامی ایران نیز تاکنون میزبان شایسته‌ای برای آن‌ها بوده است.

    معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان خطاب به مردم گفت: همشهریان از در اختیار گذاشتن سیم‌کارت یا کارت بانکی خود به اتباع خارجی اکیداً خودداری کنند. این اقدام غیرقانونی است و در صورت وقوع هرگونه تخلف یا حادثه امنیتی، مسئولیت آن بر عهده دارنده رسمی سیم‌کارت یا کارت بانکی خواهد بود.

    وی خاطرنشان کرد: چنانچه افرادی سیم‌کارت خود را در اختیار اتباع خارجی قرار دهند، همه سیم‌کارت‌هایی که به نام آنها باشد، مسدود خواهد شد.

    جوانان محور اصلی اتحاد ملی و انسجام اجتماعی هستند

    معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان همچنین شامگاه دوشنبه در نشست شورای مشورتی جوانان با تأکید بر نقش کلیدی نسل جوان در پیشرفت کشور، اظهار کرد: ما به توانایی و خلاقیت جوانان اعتماد داریم و معتقدیم بسیاری از چالش‌های جامعه با همت و ایده‌پردازی آنان قابل حل است.

    حمیدی با اشاره به مسئولیت‌پذیری نسل جدید، گفت: اصلاح جامعه از خودمان آغاز می‌شود. اگر هر فرد به درستی مسئولیت‌های خود را انجام دهد، گام بزرگی در بهبود شرایط برداشته شده است.

    معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان از اعضای شورای مشورتی جوانان خواست تا مبارزه با فساد اداری را در اولویت کاری خود قرار دهند.

    وی افزود: گزارش‌های مستند و پیشنهادهای عملی شما می‌تواند به شفافیت و سلامت اداری کمک کند.

    حمیدی با اشاره به تهدیدات خارجی، از جمله تجاوزات رژیم صهیونیستی و جنگ‌های تحمیلی گذشته، اظهار کرد: دشمنان همواره در پی تفرقه‌افکنی و تضعیف ایران هستند، اما تاریخ نشان داده که وحدت مردم، سد محکمی در برابر این توطئه‌ها است.

    وی ادامه داد: برخی تصور می‌کنند دشمنان به صلح تن خواهند داد، اما این یک خیال واهی است. برنامه آنان تفرقه و تجزیه ایران است، زیرا تنها در پراکندگی ملت‌ها منافع خود را تأمین می‌کنند.

    معاون استاندار، اولین انتظار از شورای جوانان را تقویت وفاق ملی برشمرد و گفت: همه شما می‌توانید سربازان وحدت باشید. همان‌طور که جوانان در دفاع مقدس حماسه آفریدند، امروز شما باید پیشگامان اتحاد و اصلاح جامعه باشید.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    8 + 16 =