لزوم فعال کردن صنایع در تنگستان
  • 10 تیر 1404
  • شناسه : 88200
    بازدید 49
    10

    بوشهر- فرماندار تنگستان با تاکید بر لزوم فعال کردن شهرک‌های صنعتی گفت: حمایت از شهرک‌های صنعتی یکی از اهداف مهم دولت وفاق ملی در تنگستان است.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرنگار مهر، مسلم سلیمانی عصر سه شنبه در بازدید از شهرک زیست فناوری دلوار و شهرک صنعتی اهرم ضمن تاکید بر لزوم فعال کردن شهرک‌های صنعتی در تنگستان، گفت: حمایت از شهرک‌های صنعتی یکی از اهداف مهم دولت وفاق ملی در تنگستان است.

    فرماندار تنگستان بر تقویت زیرساخت‌ها در شهرک‌ها اشاره کرد و اضافه کرد: بررسی راهکارهای توسعه و جذب سرمایه‌گذاران به جد پیگیری می‌شود.

    سلیمانی ضمن تاکید بر حمایت از سرمایه‌گذاران، ادامه داد: حمایت از سرمایه‌گذاران بومی جهت اجرای طرح‌های تولیدی با جدیت پیگیری خواهد شد.

    نماینده عالی دولت در تنگستان خاطرنشان کرد: با کمک استاندار، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و مدیر عامل شهرک‌های صنعتی تلاش می‌کنیم زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی را توسعه دهیم.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    نوزده − یک =