کاهش ساعت کاری ادارات فارس
  • 11 تیر 1404
  • شناسه : 88389
    بازدید 66
    8

    شیراز-معاون عمرانی استانداری فارس گفت:به دلیل گرمای هوا و لزوم مدیریت مصرف برق، ساعت کار اداره‌ها و نهادهای فارس فردا چهارشنبه ۱۱ تیرماه از ساعت ۶ تا ۱۱ تعیین شده است.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری مهر، محمود رضایی کوچی گفت: به دلیل گرمای هوا و لزوم مدیریت مصرف برق، ساعت کار اداره‌ها و نهادهای فارس فردا چهارشنبه ۱۱ تیرماه از ساعت ۶ تا ۱۱ تعیین شده است.

    رضایی افزود: بیمارستان‌ها، مراکز امدادی و اتفاقات، خدمات امداد جاده‌ای، مراکز خدمات بهداشتی و درمانی، اورژانس، بخش‌های عملیاتی و دارای نوبت کاری، آتش نشانی و مراکز انتظامی باید طبق روال قبل ارائه خدمت کنند.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    13 − دوازده =