کشت پاجوش نخل کریته در بخش رودخانه
  • 11 تیر 1404
  • شناسه : 88563
    بازدید 56
    9

    بندرعباس – کشت حدود ۱۰۰ هزار نفر پاجوش نخل کریته با کیفیت در بخش رودخانه آغاز شد.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری مهر، ایرج ذاکری گفت: این پاجوش‌ها پس از سه سال به ثمر می‌رسد.

    مدیر مرکز جهاد کشاورزی بخش رودخانه افزود: نیاز کم به مصرف آب و رعایت الگوی کشت خاص این منطقه به تناسب آب و هوای خوب از مزایای کشت این محصول است.

    وی عنوان کرد: کشت پا جوش نخل کریته از ابتدای تیرماه آغاز شده و تا اواخر شهریورماه ادامه دارد.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    14 + بیست =