واکنش یمن به تهدیدات واشنگتن و تل‌آویو برای بمباران این کشور
  • 11 تیر 1404
  • شناسه : 88832
    بازدید 57
    8

    یکی از مسئولان برجسته جنبش انصارالله یمن به تهدیدات آمریکا و رژیم صهیونیستی مبنی بر بمباران این کشور واکنش نشان داد.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری مهر، نصرالدین عامر یکی از مسئولان جنبش انصارالله یمن در گفتگو با شبکه الجزیره تاکید کرد: ما طی ماه‌های گذشته در حال نبرد با دشمن صهیونیستی بوده و هستیم. البته این نبرد در راستای انجام وظایف دینی و اخلاقی ما در قبال نوار غزه صورت می‌گیرد.

    وی در ادامه افزود: دشمن صهیونیستی بارها و بارها به یمن تجاوز کرده است و دوباره این تهدیدات را مطرح می‌کند اما ما لحظه‌ای از مواضع خود عقب نشینی نکرده‌ایم.

    عامر تصریح کرد: اگر رژیم صهیونیستی تمام بمب‌های خود را بر سر ما بریزد و از تمام سلاح‌های خود علیه یمن استفاده کند هرگز دست از حمایت از آرمان فلسطین بر نمی‌داریم. ما حمله را با حمله جواب می‌دهیم. پیش از این نیز بمب افکن‌های بی ۲ آمریکا یمن را هدف قرار داده بودند و چنین تهدیداتی جدید نیستند.

    وی در ادامه با اشاره به تجاوز آمریکا به ایران بیان کرد: تجاوز آمریکا علیه ایران شکست خورد و علیه یمن نیز شکست خورده است. دشمن باید منتظر حملات بیشتر از سمت یمن باشد.

    پیشتر مسئولان آمریکایی و صهیونیستی یمن را به بمباران تهدید کرده بودند. این در حالی است که پیش از این نیز یمن بارها توسط آنها هدف قرار گرفته بود.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    دوازده − شش =