راه‌اندازی ۲ ایستگاه توزیع آب در پایانه مرزی مهران
  • 11 تیر 1404
  • شناسه : 89022
    بازدید 50
    8

    ایلام – مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان ایلام از راه‌اندازی ۲ ایستگاه توزیع آب در پایانه مرزی مهران خبر داد.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    صادق علیمرادی در گفتگو با خبرنگار مهر از توزیع، خنک سازی آب معدنی در مرز مهران خبر داد. این اقدام به منظور تأمین نیاز زائران و مسافران در ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) انجام شده است.

    وی در این خصوص اظهار داشت: با توجه به افزایش تعداد زائران و مسافران در ایام نزدیک به تاسوعا و عاشورای حسینی، شرکت آب منطقه‌ای ایلام با هدف تأمین آب شرب سالم و بهداشتی برای زائران، اقدام به راه‌اندازی دو ایستگاه توزیع آب در پایانه مرزی شهید سلیمانی شهر مهران کرده است.

    وی افزود: این ایستگاه‌ها به صورت ۲۴ ساعته فعال هستند و تلاش می‌کنیم تا با همکاری سایر نهادهای مرتبط، خدمات بهتری را به زائران ارائه دهیم. تأمین آب شرب یکی از اولویت‌های ما در این ایام است و امیدواریم که زائران با خیال راحت از این خدمات بهره‌مند شوند.

    مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای ایلام همچنین از همکاران خود در این شرکت قدردانی کرد و گفت: تلاش و همت تمامی کارکنان ما در این ایام قابل تقدیر است و امیدواریم با همکاری یکدیگر، بتوانیم به بهترین نحو ممکن از زائران عزیز پذیرایی کنیم.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    هجده + پنج =