چین: موضوع هسته‌ای ایران باید از طریق ابزارهای دیپلماتیک حل‌وفصل شود
  • 11 تیر 1404
  • شناسه : 89042
    بازدید 44
    7

    سخنگوی وزارت امور خارجه چین، در یک کنفرانس خبری در پکن تصریح کرد: موضوع هسته‌ای ایران باید از طریق ابزارهای دیپلماتیک حل‌وفصل شود.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آناتولی، چین امروز چهارشنبه خواستار دستیابی به یک راه حل دیپلماتیک و سیاسی در خصوص مسئله هسته‌ای ایران شد و از همه طرف‌ها خواست تا در این زمینه همکاری کنند.

    مائو نینگ، سخنگوی وزارت امور خارجه چین، در یک کنفرانس خبری در پکن گفت: چین مایل است شاهد آتش‌بس پایدار و بادوام و صلح و ثبات در خاورمیانه (غرب آسیا) باشد.

    مائو نینگ اضافه کرد که مسئله هسته‌ای ایران باید «از طریق ابزارهای سیاسی و دیپلماتیک حل و فصل شود» و از همه طرف‌ها خواست تا «با هم همکاری کنند تا مسئله هسته‌ای ایران را به کانال حل و فصل سیاسی و دیپلماتیک برگردانند.»

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    شانزده − 8 =