کشف ۶۰ دستگاه استخراج رمز ارز در اندیمشک
  • 11 تیر 1404
  • شناسه : 89105
    بازدید 60
    7

    اهواز ـ دادستان اندیمشک از کشف ۶۰ دستگاه استخراج رمز ارز (ماینر) غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرنگار مهر، حسن سپهوند چهارشنبه شب در گفتگویی رسانه‌ای بیان کرد: این دستگاه‌ها به‌صورت غیرقانونی در یکی از شرکت‌های صنعتی شهرستان فعال بودند که با دستور دادستانی و همکاری مشترک مأموران فراجا و اداره برق کشف و ضبط شدند.

    وی افزود: برای متهم پرونده قضائی تشکیل و تحت پیگرد قانونی قرار گرفته است.

    دادستان عمومی و انقلاب اندیمشک تأکید کرد: فعالیت دستگاه‌های استخراج رمزارز بدون مجوز، طبق قانون جرم است و با متخلفان به طور جدی برخورد قانونی می‌شود.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    5 + 8 =