بررسی نقاط ضعف و قوت دستگاه‌ها پیش‌شرط مدیریت موفق بحران‌های آینده است
  • 11 تیر 1404
  • شناسه : 89121
    بازدید 58
    6

    بهارستان- فرماندار بهارستان با اشاره به تداوم تهدیدات دشمن، بر لزوم آسیب‌شناسی دقیق عملکرد دستگاه‌های اجرایی این شهرستان در جریان جنگ ۱۲ روزه اخیر تأکید کرد.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرنگار مهر، مراد مرادی، در جلسه مشترک شورای تأمین، مدیریت بحران و تنظیم بازار شهرستان، با بیان اینکه هنوز شرایط به حالت عادی بازنگشته است، اظهار داشت: تهدیدات همچنان ادامه‌دار است و احتمال بروز سناریوهای جدید از سوی دشمن وجود دارد؛ از این رو بررسی دقیق نقاط قوت و ضعف عملکرد دستگاه‌ها در جنگ ۱۲ روزه، یکی از الزامات مدیریت مؤثر بحران‌های آینده است.

    مرادی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی اخیر، ضمن قدردانی از صبر و استقامت خانواده معظم شهدا، گفت: همه ما در قبال خون پاک شهدا مسئول هستیم و باید با روحیه جهادی و انقلابی، در مسیر خدمتگزاری به مردم شریف این شهرستان گام برداریم.

    وی با تأکید بر آمادگی کامل اعضای ستاد مدیریت بحران برای مقابله با تهدیدات احتمالی، افزود: در حوزه‌های مختلف همچون تأمین و توزیع سوخت و کالاهای اساسی، ارائه خدمات اورژانسی و امدادی، شاهد عملکرد مناسبی از سوی دستگاه‌های متولی بودیم که لازم است این آمادگی تقویت و استمرار یابد.

    رئیس شورای تأمین بهارستان همچنین مدیریت صحیح بازار و تأمین نان و مایحتاج عمومی مردم در روزهای بحرانی را از نقاط قوت این دوره دانست و گفت: مدیران باید نسبت به اجرای دقیق دستورالعمل‌های ابلاغی و رعایت الزامات پدافند غیرعامل، به‌ویژه در حوزه‌های امنیتی و حفاظت از زیرساخت‌ها، اهتمام بیشتری داشته باشند.

    مرادی در پایان از تلاش شبانه‌روزی نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی و بسیج در تأمین امنیت شهرستان و شناسایی و برخورد با جاسوسان و مزدوران رژیم صهیونیستی قدردانی کرد و افزود: هوشیاری و انسجام نیروهای مردمی و مسئولان، عامل اصلی عبور موفق از بحران اخیر بوده است.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    یک × پنج =