اجرای طرح هجرت و جمع آوری تعداد ۶۶ نفر از اتباع غیرمجاز در مرند
  • 12 تیر 1404
  • شناسه : 89643
    بازدید 48
    9

    مرند- فرمانده انتظامی شهرستان مرند از جمع آوری تعداد ۶۶ نفر تبعه خارجی که بصورت غیرمجاز وارد شهرستان شده بودند، خبرداد.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی اسدیان عصر پنجشنبه در تشریح این خبر گفت: در راستای اجرای طرح هجرت و برخورد با ورود اتباع غیرمجاز و غیرقانونی موضوع در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

    وی در ادامه افزود: مأموران انتظامی در پی کسب اخبار مبنی بر ورود اتباع غیر مجاز به شهر، طی دو هفته اخیر تعداد ۶۶ نفر تبعه غیرمجاز را در اطراف روستاهای شهرستان مرند جمع آوری کردند.

    سرهنگ اسدیان تصریح کرد: در جهت ساماندهی اتباع غیرمجاز افراد جمع آوری شده، طی هماهنگی‌های به عمل آمده، به کشورهای خودشان بازگردانده خواهد شد.

    فرمانده انتظامی شهرستان مرند در پایان از شهروندان درخواست کرد: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و بکارگیری اتباع بیگانه، موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    دو × 5 =