فرماندار بوشهر از هنرمند پیشکسوت عیادت کرد
  • 14 تیر 1404
  • شناسه : 90748
    بازدید 64
    11

    بوشهر- فرماندار بوشهر با حضور در بیمارستان سلمان فارسی بوشهر، ضمن دیدار با کارکنان این مجموعه درمانی و ملاقات با بیماران بستری، از استاد ایرج صغیری عیادت کرد.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرنگار مهر، محمد مظفری عصر شنبه در جریان این بازدید با استاد ایرج صغیری از مفاخر برجسته ادبیات داستانی و نمایشی ایران نیز دیدار و گفتگو کرد.

    فرماندار بوشهر ضمن عیادت از استاد صغیری با پزشک معالج و کادر درمانی این بیمارستان در خصوص آخرین وضعیت درمانی ایشان به گفت‌وگو پرداخت و جویای احوال ایشان شد.

    این دیدار، ضمن تأکید بر اهمیت توجه ویژه به مفاخر فرهنگی و هنری استان، فرصتی برای قدردانی از تلاش‌های کادر درمانی بیمارستان سلمان فارسی در ارائه خدمات به بیماران بود.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    12 − نه =