خودکشی ۴۳ نظامی صهیونیست از ابتدای جنگ غزه
  • 15 تیر 1404
  • شناسه : 91167
    بازدید 49
    7

    یک نظامی دیگر رژیم صهیونیستی که اجساد نظامیان را از غزه و لبنان منتقل می‌کرد، به علت مشکلات روحی خودکشی کرد تا شمار نظامیان اشغالگری که پس از ۷ اکتبر خودکشی کرده‌اند به ۴۳ نفر افزایش یابد.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، پایگاه خبری صهیونیستی «واللا» اعلام کرد که یک نظامی اسرائیلی پس از کشته شدن دو نفر از دوستانش در ۷ اکتبر و در حالی که خدمت سربازی‌اش همچنان ادامه داشت، خودکشی کرد.

    بر اساس گزارش پایگاه خبری «واللا»، ارتش اسرائیل تاکنون از دفن این نظامی طی مراسم رسمی خودداری کرده است.

    این رسانه صهیونیستی افزود که خانواده این نظامی که خودکشی کرده است، گفتند که او در طول جنگ، اجساد نظامیان را از جبهه‌های لبنان و غزه منتقل می‌کرد و از بوی اجساد و مشاهده صحنه های هولناک جنگ شکایت داشت.

    برخی رسانه‌های عبری هم اعلام کردند که «دانیئل إدری» نظامی صهیونیست، پس از بازگشت از نوار غزه بر اثر مشکلات شدید روانی، درون خودروی خود در جنگل‌های اطراف شهر اشغالی «صفد» خودسوزی کرد و کشته شد.

    رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که با خودکشی این نظامی، شمار نظامیان اشغالگر که از آغاز جنگ به دلیل علائم روانی ناشی از جنگ خودکشی کرده‌اند، به ۴۳ نفر رسیده است.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    پانزده − 6 =