تفویض اختیارات به سطوح اجرایی محلی از سیاست‌های دولت است
  • 16 تیر 1404
  • شناسه : 91406
    بازدید 52
    8

    ساری – سخنگوی دولت گفت: واگذاری اختیارات به سطوح اجرایی محلی از سیاست‌های کلان دولت محسوب می‌شود.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرنگار مهر، فاطمه مهاجرانی صبح دوشنبه در نشست مدیران مازندران به سیاست‌های دولت مبنی بر واگذاری اختیارات بیشتر به سطوح اجرایی محلی اشاره کرد.

    مهاجرانی با اشاره به تأکید رئیس‌جمهور بر ضرورت تمرکززدایی و واگذاری اختیارات وزرا به استانداران، گفت: هدف از این رویکرد حرکت به سمت الگوی حکمرانی مدیریتی و تصمیم‌گیری مبتنی بر شرایط بومی هر منطقه است.

    وی با اشاره به اقدام ابتکاری استانداری مازندران در سامان‌دهی فعالیت نانوایی‌ها و افزایش زمان خدمت‌رسانی، این برنامه را نمونه‌ای موفق از تصمیم‌گیری متناسب با نیازهای منطقه‌ای عنوان کرد و افزود: لازم است استانداران و مدیران محلی با تکیه بر شناخت دقیق از شرایط استان خود، سیاست‌گذاری‌های متناسب انجام دهند.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    ده + نه =