دستگیری ۳ متخلف شکار در هرمزگان
  • 16 تیر 1404
  • شناسه : 91458
    بازدید 64
    9

    بندرعباس- فرمانده یگان حفاظت محیط زیست هرمزگان گفت: ماموران یگان حفاظت محیط زیست سه متخلف شکار را در حوزه مشترک شهرستان‌های میناب و سیریک دستگیر کردند.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری مهر، کاظم شریفی اظهار کرد: از متخلفان یک قبضه اسلحه ۲۷۰ دوربین دار، لاشه یک رأس قوچ وحشی و دیگر لوازم شکار و صید کشف شد.

    وی افزود: جریمه شکار هر رأس کل و قوچ وحشی بیش از ۹۸ میلیون تومان و هر رأس ماده تقریباً ۳۰۰ میلیون تومان است.

    فرمانده یگان حفاظت محیط زیست هرمزگا ن خاطرنشان کرد: برای متخلفان پرونده قضائی تشکیل شد.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    20 − دوازده =