۷۹۳ مازندرانی در تاسوعا وعاشورای حسینی خون اهدا کردند
  • 17 تیر 1404
  • شناسه : 92124
    بازدید 49
    9

    ساری- مدیر کل انتقال خون مازندران گفت: در تاسوعا و عاشورا ی امسال ۷۹۳ نفر از مردم نیکوکار استان با حضور در مراکز اهدای خون و تیم‌های سیار خونگیری خون اهدا کردند.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    عبدالله محمدی فیروزجایی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اجرای پویش ملی «مهر حسینی برای ایران» از ابتدای ماه محرم تا پایان ماه صفر گفت: در تاسوعا و عاشورای امسال، بیش از ۹۰۰ نفر به پایگاه‌ها و تیم‌های سیار انتقال خون استان مراجعه کردند که از این تعداد، ۷۹۳ نفر موفق به اهدای خون شدند.

    محمدی فیروزجایی با قدردانی از همدلی و مشارکت هم استانی‌ها در اهدای خون گفت: اهدای خون در این ایام علاوه بر اینکه یک عمل انسان دوستانه است؛ نمادی از محبت و ایثار در فرهنگ اسلامی و عاشورایی ما به شمار می‌رود و نشان دهنده همدلی و همبستگی مردم در این روزهای خاص و معنوی است.

    وی با بیان اینکه نیاز به خون و فرآورده‌های خون همیشگی و دائمی است و محدود به زمان خاص نیست؛ عموم هم استانی‌ها به ویژه جوانان و بانوان را به شرکت در این امر انسانی دعوت کرد و از آنان خواست تا در سایر روزهای سال با اهدای خون به یاری بیماران نیازمند بشتابند و این فرهنگ انسان دوستانه را گسترش دهند.

    گفتنی است: پویش ملی «مهر حسینی، برای ایران» با هدف ترویج فرهنگ اهدای خون و تأمین نیاز بیماران، از ابتدای ماه محرم آغاز شده و تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    دوازده + 18 =