مأمور قلابی در پاکدشت دستگیر شد
  • 17 تیر 1404
  • شناسه : 92128
    بازدید 49
    8

    پاکدشت- فرمانده انتظامی پاکدشت از دستگیری مامور قلابی در این شهرستان که از اتباع غیرمجاز بیگانه اخاذی می کرد، خبر داد.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ شهرام ولی خانی پیش از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران گفت: چهار نفر اتباع بیگانه که از مرز تایباد خود را به پاکدشت رسانده بودند توسط یک خودروی پژو ۴۰۵ مشکی در میدان الغدیر متوقف شده و توسط متهم پرونده که خود را مأمور معرفی نموده و دارای یک رشته دستبند و یک افشانه اشک آور بوده مورد اخاذی قرار گرفته و مبلغ ۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان به وی پرداخت می‌کنند.

    این مقام انتظامی افزود: با گزارش این خبر، مأمورین انتظامی بخش شریف آباد در ایست و بازرسی در موقعیت پلیس راه شریف آباد متهم را دستگیر و پس از بازرسی از خودرو یک رشته دستبند و یک افشانه اشک آور از وی کشف کردند.

    وی گفت: در پایان متهم به همراه پرونده‌ی تکمیلی تحویل مقام قضائی و نهایتاً روانه زندان شد.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    5 + ده =