مامور قلابی در بابل دستگیر شد
  • 17 تیر 1404
  • شناسه : 92510
    بازدید 58
    8

    بابل – فرمانده انتظامی بابل از دستگیری فردی که تحت عنوان مامور اقدام به اخاذی می کرد، در شهرستان خبر داد.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی داداش تبار بیان کرد: در پی اعلام شکایت فردی که اعلام داشت شخصی با معرفی خود به عنوان مأمور اقدام به اخاذی و ربودن خودرو و عابر بانک وی کرد، موضوع در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

    وی افزود: مأموران با بررسی سرنخ‌های موجود و با اشراف اطلاعاتی موفق به شناسایی از متهم شدند که با هماهنگی قضائی در یک اقدام غافلگیرانه، متهم که قصد گریز از دست مأمورین را داشت، او را دستگیر کردند.

    فرمانده انتظامی شهرستان بابل تصریح کرد: پس از انجام تحقیقات لازم و اعترافات متهم، اموال مکشوفه از ایشان تحویل مالباخته و متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی گردید.

    سرهنگ داداش تبار با اشاره به جرایم کشف جرایم احتمالی متهم و شناسایی سایر مالباختگان این پرونده در دستور کار قرار گرفت، به شهروندان توصیه کرد: در صورت مراجعه مأموران هر ارگان دولتی، حتماً کارت شناسایی و حکم مأموریت وی را مشاهده کنند و در صورت هرگونه ابهام مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    3 + 14 =