تقویت پیوند اقتصاد، امنیت و منابع طبیعی برای توسعه کشاورزی ضروری است
  • 17 تیر 1404
  • شناسه : 92640
    بازدید 51
    10

    گرگان- نماینده مردم مینودشت، کلاله، گالیکش و مراوه تپه با تأکید بر نقش وزارت جهاد کشاورزی، خواستار برنامه‌ریزی برای تعامل بین اقتصاد، امنیت و منابع طبیعی و اصلاح قوانین تسهیلات کشاورزی شد.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه سه شنبه نشست مجمع نمایندگان منتخب مردم استان گلستان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، در این نشست نمایندگان استان به بررسی آخرین وضعیت بخش کشاورزی و چالش‌های پیش‌روی آن پرداختند و بر اهمیت تعامل دستگاه‌ها و وزارتخانه‌ها در تحقق اهداف اقتصادی و امنیتی تأکید کردند.

    سید نجیب حسینی، با اشاره به نقش کلیدی وزارت جهاد کشاورزی در توسعه اقتصادی و امنیت استان گفت: تقویت پیوند بین اقتصاد، امنیت و منابع طبیعی ضروری است و نیازمند برنامه‌ریزی و هماهنگی بیشتر بین وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های استانی است.

    نماینده مردم مینودشت، کلاله، گالیکش و مراوه تپه در مجلس شورای اسلامی همچنین خواستار اصلاح قوانین تسهیلات کشاورزی و حل مشکلات کشاورزان شد و بر تقویت تعاونی‌ها و صندوق‌های توسعه‌ای در شهرستان‌ها به عنوان راهکارهای عملیاتی برای حمایت از کشاورزان تأکید کرد.

    عبدالغفور امان‌زاده، نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن تأکید بر اهمیت جهاد کشاورزی در تأمین امنیت غذایی کشور، خواستار توجه ویژه به زیرساخت‌های کشاورزی استان و اصلاح برنامه الگوی کشت با در نظر گرفتن شرایط بومی مناطق مختلف شد.

    وی افزود: استان گلستان به عنوان یکی از قطب‌های کشاورزی کشور باید مورد حمایت ویژه قرار گیرد تا موانع تولید و توسعه این بخش به سرعت برطرف شود.

    در پایان نشست، نمایندگان تاکید کردند که توسعه پایدار بخش کشاورزی نیازمند همکاری همه‌جانبه بین نمایندگان، دستگاه‌های اجرایی و وزارتخانه‌های مرتبط است و امیدوارند با این همکاری‌ها شاهد پیشرفت و رونق بیشتر در این حوزه مهم باشند.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    دو × سه =