اجتماع باشکوه زینبیون در اراک برگزار شد
  • 17 تیر 1404
  • شناسه : 92678
    بازدید 58
    9

    اراک- همزمان با دوازدهم محرم اجتماع‌ بزرگ زینبیون با حضور بانوان اراکی به یاد ایستادگی و رسالت حضرت زینب( س) در پیاده‌راه شهید امیرکبیر این شهر برگزار شد.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرنگار مهر، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اراک عصر سه‌شنبه در اجتماع بزرگ زینبیون با تسلیت ایام محرم و سالروز شهادت امام زین‌العابدین (ه) و سالروز ورود کاروان اسرای کربلا به غافله سالاری حضرت زینب کبری (س) اظهار کرد: دشمنان نظام اسلام امروز با جنگ ترکیبی علیه نظام جمهوری اسلامی به میدان آمده و با تحرکات تبلیغاتی و جنگ نرم و تبلیغات رسانه‌ای علیه ایران می‌پردازد.

    حمید بدخشان افزود: دشمن از همه ظرفیت‌ها به ویژه فضای مجازی برای پیروزی در این جنگ استفاده می‌کند تا رعب، وحشت و ترس در دل‌ها مردم ایجاد کند.

    وی گفت: ملت ایران در خط مکتب خاندان اباعبدالله حسین (ع) قرار دادند و این خط در امتداد عاشورا و کربلاست و حضور بانوان در اجتماع زینبیون، تیری سهمگین بر قلب کفار است.

    رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اراک با اشاره به اهداف برگزاری این اجتماع گفت: این گردهمایی بزرگ، فرصتی برای تجلیل از خانواده‌های شهیدان و پاسداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام هشت سال دفاع مقدس، شهدای کربلا و مدافع وطن است.

    اجتماع باشکوه زینبیون در اراک برگزار شد

    بدخشان با تجلیل از ایثارگری‌های این شهیدان، افزود: ما وظیفه داریم یاد و راه این دلاورمردان را همیشه زنده نگه داریم و ارزش‌های دفاع مقدس را به نسل جوان منتقل کنیم.

    در این مراسم از خانواده‌های دو شهید مدافع وطن سردار شهید حسن آقایی و خلبان شهید انصاری که در حمله اخیر رژیم صهیونیستی به خاک پاک وطن به درجه بالای شهادت نائل آمدند سردار شهید حسن آقایی و خلبان شهید انصاری به‌صورت ویژه تقدیر شد.

    در این اجتماع بزرگ زینبیون، بانوان اراکی حمایت قاطع خود را از ولایت فقیه و رهبر معظم انقلاب اعلام کردند.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    شش + 16 =