ارتباط مستقیم مردم و مسئولان کلید تحقق عدالت اجتماعی است
  • 18 تیر 1404
  • شناسه : 92795
    بازدید 70
    10

    بوشهر- سرپرست فرمانداری شهرستان بوشهر گفت: ارتباط مستقیم و مستمر میان مردم و مسئولان، کلید تحقق عدالت اجتماعی در شهرستان است.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرنگار مهر، محمد مظفری سه شنبه شب در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور خود در برنامه ارتباط مردمی از طریق سامانه تلفنی ۱۱۱ و پاسخ به تماس‌های شهروندان گفت: در این برنامه به بررسی دغدغه‌ها، درخواست‌ها و مسائل مردم پرداخته شد.

    وی گفت: فرصتی فراهم شد تا جمعی از شهروندان شهرستان بوشهر به‌صورت تلفنی تماس گرفته و موضوعاتی نظیر مشکلات خدمات شهری، مسائل اشتغال، پروژه‌های عمرانی، مشکلات زیرساختی و درخواست‌های مرتبط با دستگاه‌های اجرایی را مطرح کنند.

    سرپرست فرمانداری شهرستان بوشهر با تأکید بر اهمیت ایجاد و تقویت ارتباطات دوسویه و مستمر بین مردم و مسئولان، حضور در چنین برنامه‌هایی را فرصتی مغتنم برای شناخت بهتر مشکلات و نیازهای واقعی جامعه دانست و بیان کرد: ارتباط مستقیم و مستمر میان مردم و مسئولان، کلید ارتقای کارآمدی و تحقق عدالت اجتماعی در سطح شهرستان است و از این طریق می‌توان گام‌های موثرتری در جهت پاسخگویی به مطالبات مردم برداشت.

    وی تاکید کرد: تمامی مسائل و درخواست‌های مطرح شده در این برنامه، با همکاری و هماهنگی دستگاه‌های اجرایی مربوطه، تا حصول نتیجه نهایی به صورت جدی پیگیری خواهد شد.

    فرماندار شهرستان بوشهر در پایان ضمن قدردانی از مشارکت فعال مردم در این برنامه، از برنامه‌ریزی برای استمرار ارتباطات مردمی در بازه‌های زمانی مختلف خبر داد و بر ضرورت نهادینه شدن این تعاملات به عنوان بخشی جدایی‌ناپذیر از فرآیند مدیریت و حکمرانی محلی تاکید کرد تا در نهایت به ارتقای رضایتمندی عمومی و بهبود کیفیت خدمات منجر شود.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    3 × 3 =