دغدغه مشترک مسئولان برای تأمین آب شرب مشهد
  • 18 تیر 1404
  • شناسه : 93168
    بازدید 53
    9

    مشهد – نشست فرماندار مشهد مقدس با نمایندگان مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی پیرامون تأمین آب شرب برگزار شد.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرنگار مهر، بعدازظهر چهارشنبه نشست سیدحسن حسینی، فرماندار مشهد با نمایندگان مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی، مدیرعامل آب منطقه‌ای استان خراسان رضوی و مدیرعامل شرکت آبفا مشهد پیرامون تأمین آب شرب برگزار شد.

    گفتنی است؛ در این نشست که با حضور تمامی نمایندگان مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی و نماینده عالی دولت در شهرستان مشهد مقدس برگزار شد، موضوعاتی نظیر ضرورت احداث چاه‌های آب، ضرورت تسریع در برق‌رسانی به چاه‌های آب، طرح‌های انتقال آب، آب شرب و … مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت.

    لازم به ذکر است؛ مقرر شد ضمن تداوم برگزاری این نشست، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، پیگیری‌های خود را از پایتخت و وزارت نیرو برای تأمین اعتبارات طرح‌های پیش روی شهرستان مشهد نظیر آب‌رسانی‌ها، سدها و انتقال آب دنبال کنند.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    یک + 2 =