«یوم‌الحسین» نماد وحدت مردمی و انقلابی در اصفهان شد
  • 18 تیر 1404
  • شناسه : 93291
    بازدید 60
    10

    اصفهان – مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: چهارمین سال برگزاری برنامه «یوم‌الحسین» برگزار و نمادی از وحدت مردمی و انقلابی در اصفهان شد.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی فوقی در مراسم تقدیر و تشکر از دست اندرکاران «یوم الحسین» در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: امسال برنامه عصر عاشورا، متفاوت از سال‌های قبل برگزار شد. علاوه بر اینکه مردم عزیز ما برای عزاداری سیدالشهدا (ع) در میدان امام حسین (ع) حضور یافتند، تجدید بیعت و میثاق خود را با شهدای انقلاب اسلامی و شهدای اخیر فریاد زدند و انزجار خود را از رژیم صهیونیستی به جهانیان اعلام و ثابت کردند.

    وی افزود: اینکه ما بتوانیم اجتماع مردمی متشکل از مردم اصفهان را به ثبت برسانیم و در چند سال متمادی و مستمر این مجموعه را برپا نگه داریم، یکی از افتخارات شهر ما به حساب می‌آید.

    مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان اصفهان ادامه داد: جا دارد از مجموعه‌های مردمی، نهادهای انقلابی و ادارات دولتی قدردانی کنم که با طرز تفکرهای متفاوت، همکاری کرده و گرد هم آمدند و «یوم‌الحسین» جدیدی را ایجاد کردند.

    وی در پایان گفت: امروز نیز مراسم برگزار شد و بر مبنای این فرمایش که «من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق»، باید از زحمات دست‌اندرکاران این روز تشکر و قدردانی کنیم. خداروشکر که چنین وحدت قلوب، همبستگی و انسجامی در برنامه «یوم‌الحسین» شاهد هستیم.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    دو × دو =