تقویت و ارتقای زیرساخت‌های آب در تنگستان
  • 19 تیر 1404
  • شناسه : 93762
    بازدید 54
    10

    بوشهر- فرماندار تنگستان بر تقویت و ارتقای زیرساخت‌های آب در این شهرستان تأکید کرد.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرنگار مهر، مسلم سلیمانی پنجشنبه شب در نشست با مدیر عامل آب و فاضلاب استان بوشهر ضمن تاکید بر تسریع در روند اجرایی پروژه‌ها، گفت: مدیریت بهینه مصرف آب نیازمند فرهنگ سازی است و لازم است با اعمال تدابیر لازم برای کنترل چالش آب شهرستان در بخش شرب اقدامات پیشگیرانه صورت بگیرد.

    فرماندار تنگستان با اشاره به اهمیت دسترسی به آب سالم و بهداشتی برای سلامت و رفاه مردم، خواستار توجه ویژه به این موضوع و تخصیص اعتبارات لازم برای اجرای پروژه‌های مرتبط با آب و فاضلاب شد.

    وی بر لزوم تقویت زیر ساخت‌های آب و فاضلاب شهرستان تاکید کرد و افزود: با همکاری استاندار و نماینده مردم در مجلس امید داریم کارهای زیر ساختی در حوزه آب به انجام برسد.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    سیزده − سیزده =