نشست شورای وزرای خارجه سازمان همکاری شانگهای در چین
  • 21 تیر 1404
  • شناسه : 94982
    بازدید 44
    6

    شورای وزرای خارجه سازمان همکاری شانگهای قرار است سه شنبه هفته جاری نشستی را در چین برگزار کند.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری ریانووستی، نشست شورای وزرای خارجه سازمان همکاری شانگهای (SCO) ۱۵ جولای (سه شنبه هفته جاری، ۲۴ تیر ماه) در چین برگزار می‌شود.

    دبیرخانه سازمان همکاری شانگهای امروز شنبه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که نشست شورای وزرای خارجه کشورهای عضو این سازمان در تاریخ ۱۵ جولای در شهر «تیانجین» (Tianjin) چین برگزار خواهد شد.

    بیانیه صادره از سوی دبیرخانه سازمان همکاری شانگهای در این خصوص اضافه می‌کند: طرفین در مورد آماده‌سازی نشست آتی سازمان همکاری شانگهای و همچنین همکاری در چارچوب این سازمان گفتگو خواهند کرد.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    3 × 2 =