رشد ۵۹ درصدی واردات به گمرک بیله سوار
  • 21 تیر 1404
  • شناسه : 95061
    بازدید 69
    8

    بیله سوار – مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از افزایش ۵۹ درصدی واردات کالا به پایانه مرزی بیله سوار خبر داد.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرنگار مهر، کلیم الله وثوقی عصر شنبه در بازدید از پایانه مرزی بیله سوار اظهار کرد: در سه ماهه اول امسال میزان واردات کالا به پایانه مرزی بیله سوار ۱۲ هزار تن بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۹ درصد افزایش یافته است.

    وی خاطرنشان کرد: این میزان کالا با تلاش صاحبان ۵۸۰ دستگاه کامیون از طریق مرز بیله سوار وارد کشورمان شده که عمدتاً مواد اولیه و تجهیزات و دستگاه‌های مورد نیاز واحدهای تولیدی بوده است.

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل افزود: میزان صادرات از پایانه مرزی بیله سوار در سه ماهه امسال با ۸ درصد رشد به رقم ۲۰۷ هزار تن رسیده است.

    وثوقی گفت: در سه ماهه اول سال گذشته میزان صادرات پایانه مرزی بیله سوار ۱۹۳ هزار تن بوده که این رقم در سال جاری به ۲۰۷ هزار تن رسیده است.

    وی ادامه داد: در این مدت ۱۰ هزار کامیون از طریق پایانه مرزی بیله سوار ورود و خروج داشته و تلاش کردند تا در حوزه حمل و نقل کالا موفق عمل کنند.

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل عمده کالاهای صادراتی از پایانه مرزی بیله سوار را در این مدت محصولات صیفی و سبزی، سنگ ساختمانی، الیاف و مواد شیمیایی اعلام کرد و گفت: استان اردبیل به قطب صادرات محصولات باکیفیت سبزی و صیفی به ویژه بادمجان، فلفل و سیب زمینی تبدیل شده که نتیجه توسعه شهرک‌های گلخانه‌ای در این استان است.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    20 + 15 =