مصرف مشروبات الکلی تقلبی در دزفول یک فوتی و ۳۱ مسموم برجای گذاشت
  • 22 تیر 1404
  • شناسه : 95140
    بازدید 73
    11

    دزفول – رئیس بیمارستان بزرگ دزفول (گنجویان) از مسمومیت ۳۱ نفر و فوت یک نفر بر اثر مصرف مشروبات الکلی تقلبی در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی شفیعی‌نیا شنبه شب در گفتگویی با رسانه‌ها اعلام کرد: در کمتر از ۲۴ ساعت گذشته، ۳۱ نفر به دلیل مصرف مشروبات الکلی تقلبی به این بیمارستان مراجعه کردند. کادر درمانی بیمارستان در سریع‌ترین زمان ممکن اقدامات درمانی لازم را برای این بیماران انجام داد.

    وی افزود: متأسفانه یک نفر از این افراد بر اثر شدت مسمومیت جان خود را از دست داد و پنج نفر دیگر در بخش مراقبت‌های ویژه (ICU) بستری هستند.

    شفیعی‌نیا همچنین اظهار کرد که هفت نفر از مسموم‌شدگان به دلیل عوارض شدید، تحت دیالیز قرار گرفتند.

    رئیس بیمارستان گنجویان ضمن هشدار درباره خطرات مصرف مشروبات الکلی تقلبی، از شهروندان خواست از مصرف این مشروبات خودداری کنند تا از بروز حوادث مشابه جلوگیری شود.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    5 × 2 =