جان باختن یک جوان ٢٠ ساله در آبگرم چهل تن رودآب غربی
  • 22 تیر 1404
  • شناسه : 95266
    بازدید 47
    9

    رودآب غربی – رئیس اورژانس شهرستان بم از جان باختن یک جوان٢٠ ساله‌ای در آبگرم چهل تن از توابع رود آب غربی شهرستان نرماشیر خبر داد.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرنگار مهر، حمید بارانی، صبح یکشنبه به خبرنگاران گفت: مرکز پیام اورژانس شهرستان بم گزارشی مبنی بر مفقود شدن و غرق‌شدگی یک مرد جوان ۲۰ ساله در روستای آباد چهل تن (آبگرم) دریافت کرد که بلافاصله پس از اعلام این خبر، یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

    وی افزود: متأسفانه، پس از حدود دو ساعت تلاش بی‌وقفه نیروهای امدادی، پیکر بی‌جان این جوان از آب بیرون کشیده شد.

    بارانی، بیان اینکه کارشناسان اورژانس پس از بررسی علائم حیاتی، فوت وی را در محل تأیید کرده‌اند افزود: افزایش سطح آگاهی عمومی در خصوص خطرات شنا یا بازی در حاشیه رودخانه‌ها ضروری است.

    وی از خانواده‌ها خواست تا با دقت و نظارت بیشتر، مانع از بروز چنین حوادث ناگواری شوند تا دیگر شاهد چنین وقایع تلخی نباشیم.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    19 − 10 =