مدیران دستگاه‌های اجرایی کادرسازی را جدی بگیرند
  • 22 تیر 1404
  • شناسه : 95777
    بازدید 51
    8

    بندرعباس- کادر سازی یکی از تأکیدات است و مدیران موظف‌اند علاوه بر تلاش برای ایفای مسئولیت‌ها، نفراتی را هم به عنوان جانشین تربیت کنند. 

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری مهر، محمد آشوری تازیانی در آئین تکریم و معارفه جمعی از معاونین استاندار، فرمانداران و مدیران کل ستادی اظهار کرد: تغییرات در عرصه مدیریتی جریانی مستمر است و با توجه به اینکه همواره شاهد تغییراتی در رویکردها، روش‌ها، سیاست‌ها و گفتمان‌ها بوده‌ایم باید تغییر افراد در حوزه مدیریتی را منتهی به مسیری کنیم که آثار و برکات آن متوجه مردم شود.

    وی با تأکید بر لزوم رعایت شأن و منزلت افراد در تغییرات مدیریتی، گفت: ما معتقد به حکمرانی مطلوب هستیم و در این نوع حکمرانی روابط و تصمیمات بر اساس خیرخواهی، منطق و اصول انسانی است.

    استاندار هرمزگان تأکید کرد: طبق راهی که امام خمینی (ره) مشخص کرده است؛ در جمهوری اسلامی، مسئولین شانی جز خدمتگزاری ندارند و مدیران موظف هستند با پذیرش نقدها از شأن خدمتگزاری صیانت کنند.

    نماینده عالی دولت در استان هرمزگان عنوان کرد: کادر سازی یکی از تأکیدات است و مدیران موظف‌اند علاوه بر تلاش برای ایفای مسئولیت‌ها، نفراتی را هم به عنوان جانشین تربیت کنند.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    13 − سه =