رشد ۴۳ درصدی اعتبارات شهرستان دیر
  • 22 تیر 1404
  • شناسه : 95829
    بازدید 69
    9

    بوشهر- فرماندار دیر از افزایش ۴۳ درصدی اعتبارات این شهرستان در سال جاری خبر داد و گفت: رقم اعتبارات به ۴۰۸ میلیارد تومان رسیده که زمینه‌ساز تحولی جدی در زیرساخت‌های توسعه‌ای منطقه خواهد بود.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرنگار مهر، سید علیرضا سجادی‌زاده عصر یکشنبه در نشست کمیته برنامه‌ریزی شهرستان دیر با اشاره به روند تخصیص اعتبارات گفت: در سال گذشته، مجموع اعتبارات شهرستان ۲۸۵ میلیارد تومان بود که امسال با افزایش چشمگیر ۴۳ درصدی به ۴۰۸ میلیارد تومان رسیده است.

    وی این رشد را حاصل پیگیری‌های منسجم و تعامل مثبت بین دستگاه‌های اجرایی، مدیران شهرستانی و همراهی نمایندگان استان در سطح ملی دانست و افزود: این اعتبارات فرصت مغتنمی برای شتاب‌بخشی به طرح‌های عمرانی و رفع نیازهای زیربنایی شهرستان است.

    فرماندار شهرستان دیر با تأکید بر لزوم پرهیز از پراکندگی منابع و اولویت‌بخشی به پروژه‌های اساسی تصریح کرد: انتظار می‌رود مدیران با نگاه کارشناسی و رعایت عدالت منطقه‌ای، برنامه‌هایی هدفمند تدوین کنند تا مسیر توسعه متوازن در همه نقاط شهرستان هموار شود.

    سجادی‌زاده، شفافیت در تخصیص منابع، تسریع در اجرای پروژه‌های نیمه‌تمام، و نظارت مستمر بر پیشرفت طرح‌ها را از الزامات مهم مدیریت شهرستان برشمرد و خاطرنشان کرد: تمرکز باید بر پروژه‌هایی باشد که اثرگذاری بلندمدت و نقش زیرساختی دارند.

    وی از مدیران خواست در تخصیص و هزینه‌کرد اعتبارات، برنامه‌محوری، عدالت و کارآمدی را سرلوحه تصمیم‌گیری‌ها قرار دهند تا آثار این رشد اعتباری در زندگی مردم منطقه به‌وضوح دیده شود.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    2 × 2 =