یک نظامی دیگر ارتش صهیونیستی دست به خودکشی زد
  • 23 تیر 1404
  • شناسه : 96154
    بازدید 39
    6

    یک نظامی ارتش صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی دست به خودکشی زد.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، پایگاه عبری زبان «عبری لایو» تاکید کرد که یک نظامی ارتش صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی دست به خودکشی زده است.

    این حادثه نشان می‌دهد که میزان خودکشی در میان نظامیان صهیونیست از زمان آغاز جنگ علیه غزه به شکل بی‌سابقه‌ای افزایش یافته است.

    طبق گزارش وب‌سایت ایتالیایی «اینساید اوور»، بین سال‌های ۲۰۲۳ تا ۲۰۲۴، ۳۸ مورد خودکشی ثبت شده است که ۲۸ مورد آن پس از آغاز جنگ بوده است.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    شانزده + 14 =