فرماندار جدید بیرجند معرفی شد
  • 24 تیر 1404
  • شناسه : 96747
    بازدید 52
    9

    بیرجند – با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی، علی ناصری به‌عنوان فرماندار جدید شهرستان بیرجند معرفی شد.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرنگار مهر، در آیین تکریم و معارفه فرماندار بیرجند که با حضور جمعی از مسئولان، مدیران دستگاه‌های اجرایی، امام جمعه موقت بیرجند برگزار شد، علی ناصری بار دیگر به عنوان فرماندار مرکز استان منصوب شد.

    ناصری پیش از این نیز سابقه تصدی فرمانداری بیرجند را در کارنامه خود دارد و پس از سه سال و نیم، بار دیگر به این مسئولیت بازگشت.

    در این مراسم حسین شرافتی‌راد، معاون سیاسی استاندار، با قدردانی از زحمات علی فاضلی‌فر، فرماندار سابق، بر تداوم رویکرد مردمی، عدالت‌محور و جهادی در مدیریت شهرستان تأکید کرد.

    فرماندار جدید بیرجند نیز در سخنان خود ضمن تشکر از حسن اعتماد استاندار و مسئولان استان، ابراز امیدواری کرد با همراهی مدیران و همکاری مردم، مسیر توسعه و خدمت‌رسانی در مرکز استان با شتاب بیشتری دنبال شود.
    در این مراسم از خدمات علی فاضلی‌فر، فرماندار پیشین تقدیر به عمل آمد.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    16 + 10 =