پویش «نذر خون» در خرم‌آباد اجرا می‌شود
  • 24 تیر 1404
  • شناسه : 96781
    بازدید 52
    10

    خرم‌آباد – پویش «نذر خون» با عنوان «ایثارگری از نوع نذر خون در ماه محرم» در خرم‌آباد اجرا می‌شود.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرنگار مهر، پویش «نذر خون» با عنوان «ایثارگری از نوع نذر خون در ماه محرم» در خرم‌آباد اجرا می‌شود.

    این پویش فردا چهارشنبه رأس ساعت ۱۰ صبح در محل ساختمان انتقال خون لرستان اجرا می‌شود.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    یک × سه =