چرا بمب افکن‌های B-52H آمریکا به اقیانوس هند رفتند؟
  • 24 تیر 1404
  • شناسه : 96819
    بازدید 51
    6

    در مواجهه با تشدید تنش‌های نظامی در اقیانوس هند و اقیانوس آرام، واشنگتن هواپیماهای B-52H را به گوام اعزام کرد و نیروهای مرتبط را فعال کرد.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از اطلاعات آنلاین، پیش از این، ارتش آمریکا یک سری تمرینات نظامی با متحدان خود در دریای چین جنوبی و آب‌های اطراف آن انجام داده بود. ماه گذشته، نیروی دریایی آمریکا تمرینات مشترکی را با نیرو‌های استرالیا و ژاپن برای تقویت همکاری نظامی انجام داد. این اقدام ارتش آمریکا به طور گسترده به عنوان یک چالش مستقیم برای نفوذ فزاینده چین در منطقه شناخته می‌شود.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    10 − 7 =