تقاطع غیرهمسطح خواجه- ورزقان به زودی به بهره‌برداری می‌رسد
  • 24 تیر 1404
  • شناسه : 96859
    بازدید 63
    9

    تبریز-مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی گفت: تقاطع غیرهمسطح خواجه- ورزقان به زودی با حضور مسئولان استانی به بهره برداری می رسد.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری مهر، بابک نجفیان روز سه‌شنبه افزود: این تقاطع در کیلومتر ۲۲ جاده اهر – تبریز با کارفرمایی این اداره کل اجرا شده است و به زودی با حضور مسوولان استانی به بهره برداری می‌رسد.

    وی اظهار کرد: اعتبار این پروژه توسط شرکت ملی صنایع مس ایران- مجتمع مس سونگون تامین شده است و آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان نیز کنترل کیفیت آن را عهده دار بود.

    مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی گفت: عملیات احداث تقاطع غیرهمسطح سه راهی تبریز- اهر- ورزقان در سال ۱۴۰۰ شروع شده است.

    نجفیان، ادامه داد: هدف از اجرای این پروژه کاهش خسارت‌ها و سوانح جاده‌ای با برقراری ارتباط ایمن و سریع در این سه راهی، ارتقای مسیر موجود به بزرگراه جهت بهره برداری هرچه بهتر از ظرفیت‌های منطقه و مناطق موجود در آن، رونق اقتصادی و ارتباط سریع بین مناطق و کاهش چشمگیر ترافیک و زمان سفر است.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    6 + 17 =