موکب داران یزدی سفیر فرهنگی حسینیه ایران
  • 24 تیر 1404
  • شناسه : 97018
    بازدید 60
    12

    یزد- معاون استاندار یزداز موکب‌های یزدی به عنوان سفیران فرهنگی حسینیه ایران یاد کرد و خواستار رفتار کریمانه و حفظ وحدت در برنامه‌های موکب‌ها وپرهیز از تفرقه شد.

    ارسال توسط :
    پ
    پ
    به گزارش خرگزاری مهر، اسماعیل دهستانی، در نشست موکب‌داران یزدی به بررسی نقش فرهنگی و اجتماعی پیاده‌روی اربعین پرداخت و بر اهمیت این رویداد به عنوان بزرگترین تجمع انسانی ومعنوی جهان و نماد وحدت شیعیان و محبین اهل بیت ع تأکید کرد.
    وی با اشاره به حضور میلیون‌ها زائر از کشورهای مختلف در این مراسم، گفت: پیاده‌روی اربعین نه تنها فرصتی برای زیارت امام حسین (ع) است، بلکه فضایی برای همدلی و همبستگی در جهان تشیع ایجاد می‌کند.
    وی همچنین به آرامش حاکم بر جامعه در ایام محرم و اربعین و ایجاد فضایی معنوی و حماسی اشاره کرد و افزود: این رویداد نماد اتحاد شیعیان در برابر چالش‌ها و تهدیدات است.
    وی در ادامه بر اهمیت خدمات‌رسانی به زائرین تأکید کرد و گفت: خدمت به زائرین ابا عبدالله الحسین (ع) یک عمل مقدس و افتخارآمیز است. دهستانی از موکب‌های یزدی به عنوان سفیران فرهنگی حسینیه ایران یاد کرد و خواستار رفتار کریمانه و حفظ وحدت در برنامه‌های موکب‌ها وپرهیز از تفرقه شد. دهستانی همچنین از زحمات و تلاش‌های افرادی که در برگزاری این مراسم و جلسات نقش دارند، تقدیر و تشکر کرد.
    وی در خاتمه گفت ما امروز در جنگ رسمی با رژیم صهیونیستی به سرمی بریم و نیازمندی‌هایی داریم که پاسخ این نیازها کاملاً در مکتب عاشورا موجود است ما امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند شجاعت و ایثار گروهی و معنویت و انسجام اجتماعی هستیم و حقیقتاً همه ی اینها سرچشمه اش در فرهنگ حسینی است که زیبا ترنق جلوه گاه تجلی اش در پیاده روی اربعین است

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    سیزده + 5 =