آزادی گروگان ۶ ساله از چنگال آدم ربایان در رودبارجنوب
  • 24 تیر 1404
  • شناسه : 97137
    بازدید 54
    10

    کرمان- دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رودبار جنوب از آزادی یک گروگان ۶ ساله پس از ۲۹ روز اسارت از چنگال آدم ربایان خبرداد.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری مهر، حامد محمدی، بعد از ظهر سه شنبه گفت: یک کودک شش‌ساله که در شهرستان رودبار جنوب توسط آدم ربایان ربوده شده بود، پس از ۲۹ روز با دستور قضائی و تلاش بازپرس پرونده و مأموران پلیس آگاهی آزاد و به سلامت به آغوش خانواده‌اش بازگشت.

    وی افزود: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره آدم‌ربایی توسط سرنشینان یک دستگاه خودروی پژوی نقره‌ای، بلافاصله عوامل پلیس آگاهی به همراه مأموران انتظامی در محل حاضر شده و اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی را آغاز کردند.

    وی ادامه داد: بر اساس بررسی‌های دوربین‌های مدار بسته و اظهارات شهود، مشخص شد که افراد رباینده در حالی که دو کودک در حال عبور از خیابان مقابل رستوران محل حادثه بودند، اقدام به ربایش آن‌ها کردند.

    محمدی، گفت: یکی از این دو کودک، دختر بچه‌ای یازده‌ساله، مدتی بعد توسط آدم‌ربایان آزاد شد، اما کودک شش‌ساله همچنان در اسارت آدم ربایان باقی ماند.

    دادستان رودبار جنوب افزود: در همان مراحل اولیه پرونده، دستور شناسایی متهمان و پیگیری جدی جهت آزادی گروگان صادر شد که در این مسیر، دو نفر مظنون نیز شناسایی و مورد بازجویی قرار گرفتند.

    وی خاطرنشان کرد: در نهایت با پیگیری‌های مستمر پلیس آگاهی و شناسایی عوامل اصلی، کودک ربوده‌شده پس از ۲۹ روز از چنگال آدم ربایان رهایی یافته و به آغوش گرم خانواده بازگشت.

    این مقام قضائی ضمن قدردانی از تلاش‌های نیروهای انتظامی، تأکید کرد: پرونده جهت تکمیل تحقیقات و شناسایی کلیه عوامل مرتبط همچنان مفتوح است و با جدیت پیگیری خواهد شد.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    چهار + 16 =