آمار اتباع غیرمجاز اخراج شده به روایت وزیر کشور
  • 25 تیر 1404
  • شناسه : 97885
    بازدید 42
    5

    وزیر کشور گفت: از ابتدای امسال تا امروز حدود ۸۰۰ هزار نفر از اتباع از کشور خارج شده‌اند.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، اسکندر مومنی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در دوران جنگ ۱۲ روزه خدمات عمومی، سوخت و ارزاق عمومی با محوریت استانداران تامین شد و مشکل خاصی نداشتیم و زندگی جاری بود. مجموعه دولت با آرامش و همراهی مردم از این شرایط عبور کرد.

    وی ادامه داد: رئیس جمهور بار‌ها بر تفویض اختیارات به استانداران تاکید کرده بود که این اختیارات هم به استانداران واگذار شد و اگر این اتفاق رخ نمی‌داد، شاید نمی‌توانسیتم از این شرابط عبور کنیم. استانداران با این اختیارات توانستند از پیچ و خم‌های اداری عبور کنند. ما کشور بسیار بزرگی هستیم و نمی‌شود متمرکز اداره شود و حتما باید تفویض‌های لازم انجام می‌شد و این اتفاق رخ داد و من سپاس ویژه از استانداران دارم که از دقایق اولیه جنگ در محل کار حاضر بوده و به مدیریت استان‌های خود پرداختند.

    مومنی درباره آخرین آمار از خروج اتباع غیرقانونی از کشور، گفت: از ابتدای امسال تا امروز حدود ۸۰۰ هزار نفراز اتباع از کشور خارج شدند که بیش از ۷۰ درصد آنها خود معرف و داوطلبانه بودند.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    سه × سه =